همکاری مشترک شیپور و همراه‌مکانیک

0

رضا اربابیان، مدیرعامل استارتاپ شیپور، در مراسم رونمایی از سرویس مشترک «شیپور» و «همراه‌مکانیک» گفت: «هدف از راه‌اندازی سرویس کارشناسی سلامت و استعلام قیمت خودرو این است که معامله‌ای شیرین برای مردم رقم بخورد و بازار خریدوفروش خودرو شفاف شود.»

اربابیان افزود: «شیپور می‌خواهد برای فروشندگان و خریداران امنیت روانی ایجاد و قیمت استاندارد خودروها را اعلام کند. در روند کارشناسی تمامی اجزای ماشین بررسی خواهد شد و نهایتا قیمت‌گذاری صورت خواهد گرفت.»

اربابیان: «کار این سرویس با بررسی و کارشناسی برند کیا آغاز شده است و اطلاعات مربوطه در سایت شیپور بارگذاری شده. طی سه‌چهار روز آینده، بخش قیمت خودرو نیز اضافه می‌شود.» باقری، مدیرعامل استارتاپ همراه‌مکانیک، گفت: «سیستم ما در کشور از همه کامل‌تر است و تا حالا 50هزار خودرو را کارشناسی کرده‌ایم تا به بازار معامله خودرو نظم دهیم.»

باقری درباره کارشناس‌های خودرو گفت: «برای هر مدلی کارشناس ویژه داریم و ابزارهای معاینه خودرو متفاوت‌اند. طبق قوانینمان، کارشناس ماشین‌های لاکچری باید دست‌کم دوهزار خودرو را در همراه‌مکانیک کارشناسی کرده باشد. هزینه کارشناسی، بر اساس مدل خودرو، از 100هزار تا 500هزار تومان است.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.