مایکروسافت انتقال فایل‌ها را از Outlook به teams با کشیدن و رها کردن آسان‌تر می‌کند

0

مایکروسافت پشتیبانی از کشیدن و رها کردن را برای انتقال پیوست های پرونده از Outlook به تیمز اضافه کرده است. این ویژگی انتقال پیوست‌ها را بین دو برنامه بهره‌وری مایکروسافت آسان می‌کند. این اولین بار در سال 2016 در تالار گفتمان مایکروسافت درخواست شده است. اکنون قابلیت کشیدن و رها کردن بین دو برنامه در دسترس است، به کاربران امکان می‌دهد فایل ها را از Outlook به Teams به راحتی منتقل کنند. مایکروسافت همچنین در تلاش است تا به کاربران موجود در نسخه رایگان تیمز، از «تقویم» برای تعیین وقت تماس استفاده کند.

یک مدیر Microsoft Teams در مورد موضوع 2016 پاسخ داد و تأیید کرد که کاربران اکنون می‌توانند پیوست‌ها را مستقیماً از Outlook به Teams کشیده و رها کنند. تا پیش از این، کاربران ابتدا باید پرونده‌ها را به مکانی مانند دسک‌تاپ بکشند و آنها را از آنجا به تب فایل‌ها در تیمز بکشند.

این ویژگی در فوریه سال گذشته در نسخه سرویس گیرنده وب مایکروسافت اج و گوگل کروم شروع به کار کرده بود، زمانی که به عنوان «نیمه کاره» نیز علامت گذاری شد. تا ماه اکتبر، مدیر Microsoft Teams گفته بود که این ویژگی در سرویس گیرنده وب Teams موجود است و مستقیماً از Outlook به Teams در حال آزمایش است.

علاوه بر این، مدیر همچنین به اشتراک گذاشته است که توانایی کاربران تیمز در نسخه رایگان برای استفاده از تقویم در حال آزمایش داخلی است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از تقویم تماس کنفرانسی را برنامه ریزی کنند. این درخواست در آگوست 2018 در تالار گفتگو مطرح شد.

در همین حال، مایکروسافت در حال افزایش محدودیت اندازه پرونده بارگذاری Teams ، OneDrive و SharePoint به 250 گیگابایت است. در حالی که پشتیبانی از همان مورد در پایان ماه جاری آغاز خواهد شد، انتظار می رود که تا پایان Q1 2021 دسترسی عمومی به کاربران وجود داشته باشد ، کاربران می توانند پرونده‌های بزرگی را که ممکن است شامل فیلم های 8K یا 4K ، مدل های سه بعدی، مجموعه داده‌های علمی بزرگ باشد به اشتراک بگذارند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.