سپتک در هشتمین جشنواره فاوا موفق به کسب مقام اول شد

0

استارتاپ سپتک مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب مقام اول هشتمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ هشتمین جشنواره فاوا با شعار (فناوری اطلاعات و ارتباطات، پیشران تحول اقتصاد دیجیتال) و با بهره‌گیری از تجارب گذشته، ۲۹تیرماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.
شرکت فراجهش ویرا‌(سپتک) یکی از استارتاپ‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف با ارائه محصول کنتور هوشمند اپلیکیشن SEPTECH موفق به کسب رتبه اول در محور؛ استارت آپ برتر در بخش ICTدر هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) شد.
مراسم معرفی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره فاوا و جایزه ملی کیفیت با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. در مجموع ۲۹۳ شرکت با محورهای مختلف در این جشنواره شرکت کردند که ۵۱ شرکت کننده شایسته تقدیر قرار گرفتند.
شایان ذکر است؛ ایجاد فضای رقابتی سالم همراه با شور، نشاط و شناسایی شرکت‌های برتر از اهداف این جشنواره بود و تفاوت هشتمین دوره‌ی این جشنواره نسبت به دوره‌های قبل تمرکز ویژه بر بحث استارتاپ‌ها و ایجاد محوری با عنوان فناوری فضایی بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.