آغاز فعالیت رسمی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه

0

گروه مالی فیروزه پس از کسب موفقیت‌های چشمگیر در زمینه سرمایه‌گذاری‌های جسورانه و با توجه به چشم‌انداز روشن در صنعت تکنولوژی ایران، در راستای تداوم سرمایه‌گذاری‌های آتی این گروه اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نموده است.

این صندوق که پذیره‌نویسی آن از هفته آتی طی ۶ روز کاری نزد شرکت فرابورس ایران عملیاتی می‌شود، با سرمایه‌ ۵۰ میلیارد تومانی در سه سال آتی اقدام به سرمایه‌گذاری این منابع در شرکت‌های تکنولوژی محور ایرانی بدون تمرکز بر صنعت خاص خواهد کرد. برای اولین بار این فرصت برای سرمایه‌گذاران بالقوه حقیقی و حقوقی کشور فراهم شده که در فعالیت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه گروه فیروزه، با سابقه و کارنامه درخشان مشارکت نمایند.

سابقه سرمایه‌گذاری‌های جسورانه گروه مالی فیروزه در بخش اینترنت و اقتصاد دیجیتال به اوایل دهه نود و همگام با توسعه زیرساخت‌های ملی در حوزه اینترنت کشور باز می‌گردد. گروه مالی فیروزه در کارنامه خود سرمایه‌گذاری‌های موفق در استارتاپ‌های خوشنامی همچون شیپور، الوپیک، داستان‌من و همچنین بنگاه‌های ارزشمندی چون سرآوا (به‌عنوان مؤسس) و آواتک را دارد.

از دیگر فعالیت‌های این گروه، تاسیس مرکز رشد کنترل‌تک به منظور پیاده‌سازی نمونه‌های موفق جهانی در مقیاس ملی و همچنین ارائه خدمات مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری به استارتاپ‌های موفقی همچون اسنپ، جیبیت، تخفیفان، الوپیک و شیپور بوده‌است.

گروه مالی فیروزه اولین شرکت بین‌المللی در بازارسرمایه ایران است که در سال ۱۳۸۴ با هدف جذب و مدیریت سرمایه‌های داخلی و خارجی در بازار بورس تهران آغاز به کار کرد و به تدریج فعالیت‌های خود را برای ارائه خدمات متنوع مالی به سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارها گسترش داد. مجموعه خدمات و محصولات ارائه شده توسط گروه مالی فیروزه شامل صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مدیریت دارایی، خدمات بازار سرمایه در کنار خدمات کارگزاری اوراق بهادار مانند پذیرش شرکت‌ها، عرضه اولیه، انتشار اوراق، عرضه خصوصی سهام، سهامداری اختصاصی، ادغام و تملیک و مشاوره مالی می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کارگزاری‌های عضو فرابورس اقدام به خرید واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران نمایند. اطلاعات و ضوابطی که این صندوق بر اساس این مفاد فعالیت خواهد کرد در اساسنامه و امیدنامه آن درج شده است که موارد فوق‌الذکر از طریق نشانی این صندوق در دسترس عموم می‌باشد

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.