کمپین تامین مالی جمعی «شهر هوشمند گیلسا» با مشارکت 124 سرمایه‌گذار تکمیل شد

0

به گزارش روابط عمومی کارن کراد، کمپین تامین مالی جمعی شرکت دانش‌بنیان شهر هوشمند گیلسا، توسط 124 سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی تکمیل شد.

این شرکت، برنده چهارمین قسمت از مسابقه تلویزیونی کارویاست که با محوریت تامین مالی جمعی شرکت‌های دانش بنیان، از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در چهارمین قسمت از مسابقه تلویزیونی کارویا، شرکت دانش‌بنیان شهر هوشمند گیلسا با طرح «مرکز کنترل و تجهیزات خانه هوشمند» با نام «گیت وی هوشمند»، با سایر شرکت‌های دانش بنیان متقاضی جذب سرمایه به رقابت پرداخت و در نهایت به عنوان برگزیده این قسمت انتخاب شد تا جذب سرمایه خود را از طریق سکوی تامین مالی جمعی کارن کراد انجام دهد.

این شرکت متقاضی جذب 4 میلیارد تومان سرمایه برای تولید 17400 واحد محصول متفاوت در حوزه هوشمندسازی منازل بود.

 

سرمایه مورد نیاز این شرکت برای تولید این محصولات، توسط مشارکت 124 سرمایه‌گذار جمع‌آوری شده است و این شرکت دانش بنیان در نظر دارد اصل این سرمایه را با 38% سود و پس از 9 ماه به مشارکت‌کنندگان پرداخت نماید.

پویش تامین مالی جمعی این طرح، در روز 23 آذرماه، پس از پخش مسابقه کارویا آغاز شد و در تاریخ 11 دی ماه، با مشارکت 111 سرمایه‌گذار حقیقی و 13 سرمایه‌گذار حقوقی با موفقیت تکمیل شد.

در این پروژه تامین مالی جمعی، میانگین مبلغ سرمایه‌گذاری، تقریبا سی و دو میلیون و دویست و شصت هزار تومان است.

 

شناسنامه این طرح عبارت است از:

سرمایه درخواستی: 4 میلیارد تومان

دوره طرح: 9 ماه

میزان تولید و فروش در این طرح: 17400 واحد محصول در حوزه هوشمندسازی منازل

میزان سود کل پروژه: 48% معادل 1 میلیارد و 925 میلیون تومان

سهم مشارکت‌کنندگان از سود: 79%

مبلغ بازگشتی به مشارکت‌کنندگان: 5 میلیارد و 520 میلیون تومان (اصل سرمایه به همراه سود)

سود کل مشارکت‌کنندگان: 38% در 9 ماه

معادل سالانه سود مشارکت‌کنندگان: 51 درصد

سابقه فروش شرکت در سال 1399: 10 میلیارد تومان

اصل سرمایه مشارکت‌کنندگان این طرح توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به شماره اصالت 7397955521 بیمه شده است.

اصل سرمایه مشارکت‌کنندگان به همراه سود مشارکت، پس از اجرای این طرح و در تاریخ 7 آبان 1401 به حساب ایشان، واریز خواهد شد.

اطلاعات کامل این طرح از جمله ویدئو معرفی، طرح کسب‌وکار، اطلاعات شرکت، اطلاعات مالی، اسناد و گزارش‌ها و اطلاعات سرمایه‌گذاران در صفحه پویش این تیم در سکوی تامین مالی جمعی کارن کراد، قابل مشاهده است.

 

مسابقه‌ تلویزیونی کارویا به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با همکاری فرابورس و سازمان صداوسیما توسط استودیو نوبین تولید شده است که طی آن ۱۰۰ شرکت دانش بنیان به رقابت با یکدیگر پرداخته و طرح‌های خود را ارائه می‌کنند و در نهایت ۲۴ شرکت توسط داوران انتخاب خواهند شد تا از طریق سکوهای تامین مالی جمعی، از عموم مردم جذب سرمایه کنند.

این مسابقه، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ساعت 11:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

اولین برنده این مسابقه، شرکت دانش بنیان پیشگامان توسعه گیاهان زراعی با طرح تولید بذر هیبریدی است که تامین مالی جمعی آن از طریق سکوی کارن کراد در حال انجام است.

پویش تامین مالی جمعی برنده قسمت دوم، شرکت بلور آزمای سنجش نور، در 11 ساعت پس از پخش برنامه تکمیل شد.

همچنین پویش جمع‌آوری سرمایه سایر برندگان یعنی طرح «تولید دستگاه ضدعفونی‌کننده الکسا»، طرح «تولید نانوپوشش چوب» و طرح «تولید کنتور هوشمند تفکیک آب و برق و گاز» که به ترتیب برندگان قسمت پنجم، هفتم و هشتم هستند، همجنان بر روی سکوی تامین مالی جمعی کارن کراد در حال انجام است.

 

لازمه مشارکت در تامین مالی جمعی این طرح‌ها، داشتن کد سجام و احراز هویت در این سامانه است.

باید توجه داشت حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری در سرمایه گذاری جمعی این طرح‌ها، 500 هزار تومان و حداکثر مبلغ مجاز برای سرمایه‌گذاران حقیقی، 5% کل سرمایه درخواستی است. سرمایه‌گذاران حقوقی، محدودیتی در میزان سرمایه‌گذاری نخواهند داشت.

جهت مشاهده فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشابه و مشارکت در تامین مالی جمعی سایر طرح‌های دانش بنیان، پس از ثبت‌نام در سکوی کارن کراد، به طرح‌های کارویا مراجعه نمایید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.