پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو با اپلیکیشن آیتول

0

آیتول به عنوان ارائه‌دهنده خدمات یکپارچه خودرویی، امکان استعلام و پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو را از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود، فراهم کرد.

این خدمت از اوایل تیر ماه، در راستای تحقق وعده این برند که پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران است در سبد محصولات آیتول قرار گرفته. به این ترتیب کاربران می‌توانند در کنار استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض سالیانه، عوارض بین شهری و…، به ساده‌ترین شکل ممکن مالیات نقل و انتقال خود را با آیتول پرداخت کنند.

کاربرانی که قصد دارند مالیات نقل و انتقال خودروی صفر یا کارکرده خود را از طریق آیتول پرداخت کنند، کافیست پیش از آغاز فرآیند تعویض پلاک، وارد این سامانه شوند و مبلغ مالیات را استعلام و پرداخت کنند. این فرایند در سه مرحله انجام می‌شود و کمتر از یک دقیقه زمان می­برد. مبلغ پرداختی کاربر نیز تا 24 ساعت پس از پرداخت در حساب سازمان امور مالیاتی قرار خواهد گرفت.

مزیت پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو از طریق آیتول، تسهیل در روند پرداخت مالیات خودرو است؛ چرا که این فرآیند به طور معمول نسبتاً پیچیده است و به راحتی و با یک جستجوی ساده در دسترس کاربران قرار ندارد.

جزئیات مالیات بر نقل و انتقال خودرو و جدول مالیات انواع خودرو در سال ۱۴۰۱، در سامانه آیتول به طور دقیق شرح داده شده است و کارمزد ارائه این خدمت نیز در حدود نیم درصد (بر مبنای پایه ۵ هزارتومان) محاسبه می­شود.

در سال‌های قبل، خریدار و فروشنده خودرو ابتدا تعویض پلاک را انجام داده و سپس در هنگام مراجعه به دفاتر اسناد رسمی جهت انتقال سند، این مالیات را پرداخت می‌کردند؛ اما بر اساس قانون جدید پس از پرداخت مالیات بر نقل و انتقال خودرو، امکان تعویض پلاک فراهم می­­شود.

گفتنی است، آیتول به عنوان سامانه یکپارچه و جامع‌ترین بستر آنلاین مدیریت پرداخت و خدمات خودرویی، هم اکنون پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن در حوزه خدمات آنلاین خودرو است که از طریق سرویس‌های صنوبر، کارپرداز و آیتول بیزینس، خدمات جامع و نوآورانه‌ای را در راستای حل چالش‌های شهری کاربران ارائه می‌دهد.

بر مبنای آنچه گفته شد، اگر می­خواهید بدون اتلاف زمان و به ساده ترین شیوه ممکن، مالیات نقل و انتقال خودرو را پرداخت کنید به اپلیکیشن یا وب سایت آیتول مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.