پخش مراسم عزاداری‌ دهه اول محرم در آپارات

0

آپارات در دهه‌ اول ماه محرم۱۴۴۴، میزبانی و پخش برنامه هیئت‌‏ها، سخنرانی‌‏ها و مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام را بر عهده داشت.

به گزارش روابط عمومی آپارات، امسال نیز هیئت‌های مذهبی با استفاده از سرویس پخش زنده آپارات، به اشتراک برنامه‌های عزاداریشان با مخاطبان پرداختند و به این ترتیب، مراسم عزاداری صدها هیئت مذهبی از جمله هیئت‌های مداحان معروف مثل محمود کریمی، عبدالرضا هلالی، مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، مهدی رسولی، حنیف طاهری، محمدرضا طاهری، حسین طاهری و رضا نریمانی با استفاده از این سرویس، به طور زنده از آپارات پخش شد.
مجید بنی فاطمه ، محمود کریمی و میثم مطیعی سه مداح پرطرفدار دهه اول محرم بودند که کاربران با تماشای مداحی‌ آن‌ها عزاداری کرده‌اند.

در دهه اول محرم، سرویس آپارات علاوه بر پخش مراسم عزای امام حسین (ع) در هیئت‌های مذهبی، سخنرانی‏ وعاظ معروف مثل علیرضا پناهیان و حاج آقا علوی تهرانی را نیز به صورت مستقیم پخش کرد. پخش زنده از حرم امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س) و کربلای معلی نیز در برنامه‌های پخش محرم آپارات مخاطبان زیادی را با خود همراه کرد.

قابل ذکر است که در این دهه، ۵۷۰ کانال در آپارات، پخش زنده مذهبی داشته و در مجموع به حدود ۷ هزار و پانصد ساعت پخش زنده رسیده‌اند. میزان دقیقه پخش زنده مذهبی آپارات در این ایام بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دقیقه بوده است.
همچنین در این ایام بالغ بر ۳۰ هزار ویدیو مذهبی در این سرویس بارگذاری شده است که آمار بازدید این ویدیوها نیز نزدیک به ۳۰۰ میلیون دقیقه بوده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.