نشست خبری سپ در مراسم رونمایی از کتاب «اقتصاد اشتراکی»

0

‏نشست خبری شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با حضور مدیر عامل تپ‌سی برگزار شد. هدف از این نشست رونمایی کتاب «اقتصاد اشتراکی» بود. کتاب اقتصاد اشتراکی با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش و توسط راه پرداخت ترجمه و چاپ شده است.

در این نشست خبری، خبرنگاران درباره همکاری استارتاپ‌ها و شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش سوالاتی را مطرح کردند.در این نشست خبری، مهندس فرید ستاره، مدیر تحقیق و توسعه سپ گفت:《پرداخت الکترونیک سامان خود یک استارتاپ است.》

فرید ستاره در این نشست خبری شاخص‌های اصلی سپ را برای خبرنگاران توضیح داد. مدیرتحقیق و توسعه سپ گفت:《 ۴ شاخص اصلی سپ تکمیل زیست بوم محصول توسعه بازار(مشارکت با کسانی که در بازار هستند به‌خصوص در حوزه فین‌تک) پرکننده شکاف(محصولی در کنار محصول دیگه) و آینده‌نگری است. 》فرید ستاره در ادامه توضیح داد که شاخص‌ها براساس شرکت‌های بزرگی مثل گوگل،سامسونگ،نوکیا تکمیل شده است.

مدیر تحقیق و توسعه سپ درباره همکاری با دیگر شرکت‌ها از مشارکت با حدود ۱۳ شرکت خبر داد. در این نشست خبری، حسین واعظ قمصری، مدیرعامل سپ پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

قمصری در پاسخ به سوال خبرنگار دنیای اقتصاد درباره تعداد استارتاپ‌هایی که در سال‌های اخیر سپ با آن‌ها مشارکت کرده و مدت همکاری با استارتاپ‌ها گفت:《 ما ونچر کپیتال نیستیم. با توجه به ۴ شاخصی که آقای ستاره توضیح داد، سرمایه‌گذاری می‌کنیم.》

قمصری در خصوص زمینه کار شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش برای خبرنگاران شفاف‌سازی انجام داد. قمصری معتقد است حوزه‌های مختلفی در فین‌تک هست.

به عنوان مثال در بیمه اینشورتک هست ولی سپ به طور خاص در زمینه پرداخت کار می‌کند. قمصری چرخه اخذ کارمزد را اشتباه و مهم‌ترین معضل شرکت‌های پی اس پی را چگونگی پرداخت کارمزد دانست. او همچنین بر سلامت در کار تاکید کرد.

مدیرعامل سپ گفت:《اولین استراتژی گروه سامان سلامت در کار است.》در این نشست خبری میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی به افزایش شغل در استارتاپ‌ها اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.