نشست خبری ایوند با هدف رونمایی از قابلیت جدید آن برگزار شد

فیچر connect ، قابلیت ارتباطی جدید ایوند

0

صبح امروز ایوند طی یک نشست خبری از جدیدترین قابلیت خود با عنوان فیچر connect رونمایی کرد. این فیچر که به آپ اصلی ایوند اضافه شده است، این امکان را برای کاربران فراهم می کند ‌که بتوانند پس از ثبت‌نام در یک رویداد، افراد دیگری را که در آن رویداد ثبت‌نام کرده‌اند، ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنند. این قابلیت در حال حاضر در اپلیکیشن نسخه اندروید ایوند وجود دارد و تنها افرادی مجاز به رؤیت دیگران هستند که در همان رویداد ثبت‌نام کرده باشند.

حمیدرضا احمدی، بنیانگذار و مدیرعامل ایوند درباره علت رونمایی از چنین قابلیتی گفت: ایده اولیه ایوند از دل رویدادها و مراسم‌هایی که در آنها شرکت می‌کردم آمد و همیشه بر این باور بودم نتورک افرادی که با آنها آشنا می‌شوم و می‌شناسم بسیار ارزشمند است. «همه ما نتورکی از آدم‌های متخصص اطراف‌مان داریم و سعی می‌کنیم که نهایت استفاده را از آن ببریم؛ ولی مسئله اینجاست که نتورک اکثر ما محدود به دبیرستان و دانشگاهی است که در آن درس خواندیم و نهایتا شرکتی که در آن کار می‌کنیم».

احمدی در ادامه افزود با همین ذهنیت بود که در سال پنجم فعالیت ایوند و کمک به برگزاری بیش از 100 هزار رویداد، به این نتیجه رسیدیم قابلیتی به کاربران‌مان ارائه دهیم که غیر از خود رویداد، از افرادی که در آن رویداد شرکت می‌کنند نیز بهره‌مند شوند و شبکه‌ای از آدم‌ها را بشناسند. مدیرعامل ایوند اضافه می‌کند که چنین ویژگی‌ای چند سالی است که در رویدادهای مطرح بین‌المللی وجود دارد.

ایوند طی 4 سال موفق به فروش بیش از یک میلیون بلیت به ارزش مجموعا 20 میلیارد تومان شده است و بیش از 10 هزار برگزارکننده رویداد از خدمات آن استفاده کرده‌اند.

 

ایوند چیست؟

ایوندیک سامانه‌ی آنلاین برای تمام کسانی‌ست که در حوزه‌ی برگزاری رویداد فعالیت دارند یا می‌خواهند به راحتی رویدادهای مورد علاقه‌شان را پیدا کرده و در آن‌ها شرکت کنند.

برگزارکنندگان رویداد، توسط «ایوند»، می‌توانند به آسانی تمامی بخش‌های مراسم خود از جمله ثبت‌نام، فروش بلیت، مدیریت مالی، صدور تیکت و غیره را مدیریت کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.