نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب‌وکارهای اینترنتی رونمایی می‌شود

0

به گزارش شنبه پرس به نقل از فرارو، نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کارهای اینترنتی به همت انجمن تجارت الکترونیک تهران و مرکز ملی فضای مجازی رونمایی می‌شود.

بیزنس‌ها و کسب‌وکارهای نوین که عموما در بستر اینترنت فعالیت خود را انجام می‌دهند، همواره با چالش‌هایی حقوقی روبرو هستند. با توجه به  پراکندگی و گستردگی مراجع تصویب قوانین و مقررات مرتبط با فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی، انجمن تجارت الکترونیک تهران برای نخستین بار با تلاش مجموعه‌ای از کارشناسان حقوقی هلدینگ هزاردستان با هدف شناسایی دقیق مصوبات لازم الاجرا و مراجع صالح  وضع‌کننده  مقررات در این حوزه، اقدام به گردآوری و تجمیع مصوبات مرتبط با کسب‌وکارهای آنلاین در یک مجموعه ۸۵۰ صفحه‌ای کردهده‌ است.

مراسم رونمایی از این کتاب با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و با حضور جمعی از مسئولان قوای سه‌گانه و اساتید برجسته دانشگاهی در روز چهارشنبه (۸ دی) برگزار خواهد شد. در این مراسم دکتر فیروزآبادی؛  دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، قاسم خالدی معاون فرهنگی و اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و همچنین امیر خوراکیان، معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی در خصوص این کتاب سخنرانی خواهند کرد.

شایان ذکر است این مراسم به صورت زنده از این لینک نیز پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.