استارتاپ‌ها و شرکت‌های در حال رشد از سیستم‌های فناوری خبره برخوردار می‌شوند

0

با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استارتاپ‌ها و شرکت‌های در حال رشد از سیستم‌های فناوری خبره برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شنبه‌پرس، استارتاپ‌ها یا شرکت‌های در حال رشد، به دلیل صرفه جویی در هزینه‌ها، معمولاً امکان محدودی برای استخدام منابع انسانی مورد نیاز دارند. این مسئله می‌تواند، توانایی این شرکت‌های نو پا و خلاق را برای ایجاد یک بخش فروش و بازرگانی کار آمد تحت تاثیر قرار دهد.

در همین راستا شرکت‌های خلاق با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد هوشمند و دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از سیستم‌های فناوری خبره موسوم به ERP  استفاده کنند.

این سیستم‌ها، خدمات مختلفی به شرکت‌ها ارائه می‌دهند که از آن جمله می‌توان به خدمات حسابرسی،حسابداری، مکانیزه کردن و هوشمندسازی فرایند فروش اشاره کرد.

همچنین شرکت‌های خلاق می توانند با استفاده از این سیستم‌های نرم افزاری پیشرفته خدمات بازاریابی خود را به شکل مدرن و اتوماتیک درآورند.

استارتاپ‌ها و شرکت‌های متقاضی با استفاده از این خدمات نرم افزاری این امکان را خواهند یافت که سیستم انبارداری خود را بدون نیاز به نیروی انسانی، بهینه سازند و از مدیریت زنجیره تولید برخوردار شوند.

علاوه بر این، امور اداری مانند: برگه ساعات کاری، مرخصی، ارزشیابی کارمندان و نظایر این با استفاده از این سیستم، ساماندهی می‌شود.

شرکت‌های مختلف با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، می توانند از مجموعه این خدمات و یا چند خدمت خاص مورد نیاز برخوردار شوند. مجموعه این خدمات توسط یک شرکت دانش‌بنیان عرضه می‌شود که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در اختیار دیگر شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان قرار می گیرد.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی، به نشانی http://ictc.isti.ir/  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.