سومین لیگ اینترنت اشیاء ایران

0

لیگ اینترنت اشیاء ایران ترکیبی از آموزش و رقابت، با چاشنی جایزه برای فینالیست‌هاست و از آنجایی که لیگ اینترنت اشیاء فرصت دیده شدن تیم‌ها و ایده‌های آنها را جدای از منطقه و شهر فراهم کرده، برای دوستان فعال و علاقمند در حوزه اینترنت اشیاء جذابیت ویژه‌ای دارد.

لیگ اینترنت اشیاء ایران چه کاری انجام می‌دهد؟

لیگ اینترنت اشیاء ایران، که بطور سراسری و طی یک برنامه زمانی در همه مناطق کشور برگزار می‌شود، تیم‌های فعال و توانمند در مناطق مختلف کشور که در زمینه هوشمندسازی کار می‌کنند، شناسایی می‌کند و فرصتی ایجاد می‌کند تا تیم‌ها در سطح منطقه‌ای ارزیابی شوند، رقابت کنند، یا هم‌‌تیمی پیدا کنند. در مرحله بالاتر تیم‌هایی که بیشتر تلاش کردند و در سطح منطقه خود جزء تیم‌های منتخب و برتر از سوی داوران شناسایی شدند، می‌توانند در فینال رویداد، مقابل سرمایه‌گذارها توانمندی تیم و قدرت ایده‌های خوب خود را ارایه بدهند.

اگر ایده دارید اما هنوز تیمی تشکیل ندادید، نگران نباشید

تا فرارسیدن زمان لیگ منطقه خودتان فرصت دارید هم‌تیمی پیدا کنید.

ساز‌و‌کار لیگ اینترنت اشیاء ایران ؟

لیگ اینترنت اشیاء، در مناطق مختلف کشور (شمال، غرب، شرق، جنوب، شمال غرب و مرکز کشور) برگزار می‌شود و تیم‌های منتخب هر منطقه در مرحله نیمه نهایی و در نهایت فینال، در هفته اول آذرماه، در تهران، مقابل داوران و سرمایه‌گذاران با هم به رقابت می‌پردازند.

ثبت‌نام در لیگ اینترنت اشیاء ایران 

متقاضیان و علاقمندانی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارند و یا سوالاتی درباره لیگ برایشان مطرح است برای کسب اطلاعات بیشتر لیگ و یا اطلاع از برنامه لیگ منطقه خود کافی است فرم ثبت نام لیگ را در سایت آیوتیک تکمیل و ارسال کنند.

متقاضیانی که همین الان تصمیم به ثبت نام در لیگ دارند، کافی است در قسمت انتهایی همین صفحه (برنامه لیگ) بر روی نام منطقه خودا کلیک کرده و ثبت نام نمایند. بعد از ثبت نام، هماهنگی‌های لازم با ثبت نام‌کنندگان برای رویداد، از طریق برقراری ارتباط و تماس با متقاضیان انجام خواهد شد، بعد هم که رویداد و داوری…

تفاوت‌های امسال لیگ اینترنت اشیاء ایران 

اول اینکه امسال تیم‌های برگزیده مناطق در مرحله نیمه‌نهایی با هم رقابت می‌کنند و ۳ تیم برگزیده از میان تیم‌های برتر در نیمه‌نهایی انتخاب خواهند شد.

دوم آیوتیک امسال با توجه به ابراز علاقمندی و اعلام آمادگی و همکاری از سوی برخی مناطق-مانند منطقه شمال کشور- لیگ را در این مناطق به عنوان یکی از رویدادهای منطقه، حضوری برگزار خواهد کرد و خبر خوب این که، این فرصت برای همه مناطق در صورت علاقمندی و اعلام همکاری میسر است. پس در صورت علاقمندی با ما ارتباط بگیرید.

پس:

اگر به موضوع IoT علاقه‌مندید، یا در این زمینه به عنوان استارتاپ در حال فعالیت هستید حتما در لیگ منطقه خودتان شرکت کنید و به خودتان، دوستان و هم‌تیمی‌هایتان فرصت دیده شدن بدهید.

شما می‌توانید یکی از ۳ تیم برتر حوزه IoT کشور باشید و یکی از جوایز میلیونی امسال را به خودتان اختصاص بدهید.

فراموش نکنیم نسل بعدی استارتاپ‌ها، حول موضوع اینترنت اشیاء شکل خواهند گرفت پس از همین امروز آینده را ببینیم.پس:

بیایید درباره اینترنت اشیاء یاد بگیریم، رقابت کنیم، تمرین کنیم و با ایده‌های خوب و کاربردی، دنیای بهتری بسازیم…

 

برنامه لیگ

لیگ منطقه غرب کشور:دوشنبه ۲۲مهرماه

لیگ منطقه شرق کشور:چهارشنبه ۱ آبان‌ماه

لیگ منطقه شمال کشور: چهارشنبه ۱ آبان‌ماه

لیگ منطقه شمال غرب کشور: پنجشنبه ۱۶ آبان‌ماه

لیگ منطقه جنوب کشور: چهارشنبه ۲۲ آبان‌ماه

لیگ منطقه مرکز کشور: چهارشنبه ۲۹ آبان‌ماه

مرحله نیمه نهایی: یکشنبه ۳ آذرماه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.