سمف‌کیدز؛ سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ در حوزه کودک

0

شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ روی استارتاپ سمف‌کیدز به نشانی samfkids.com سرمایه‌گذاری کرد. سمف‌کیدز یک استارتاپ در حوزه «طراحى و فروش پکیج‌هاى آموزشى، مهارت‌آموزى و تولید محتواى کودک» است.

سمانه فضلعلى و مروارید اسکندرى بنیان‌گذاران سمف‌کیدز با ادغام علم روانشناسی و صنعت بازی، سرگرمی و آموزش، اقدام به سنجش کودکان و معرفی بهترین و مناسب‌ترین محصولات به والدین کودکان ۲ تا ۱۲ سال می‌کنند. تیم سمف‌کیدز معتقد است بهترین راه برای یادگیری کودکان این است که در حین یادگیری سرگرم شوند (Edutainment) و خود تصمیم بگیرند که به چه چیزی علاقه دارند.

استارتاپ سمف‌کیدز از اواسط سال ۱۳۹۹ شروع به کار کرده و قصد دارد با این جذب سرمایه، محصول خود را توسعه دهد.

 

دلیل جذب سرمایه از اسمارت‌آپ

سمانه فضلعلى دلیل انتخاب اسمارت‌آپ به عنوان سرمایه‌گذار را اینگونه بیان کرد: « ما همیشه آوازه اسمارت‌آپ را در اکوسیستم استارتاپى شنیده بودیم و دوست داشتیم سمف‌کیدز در کنار تیم قوى این مجموعه رشد سریع‌ترى را تجربه کند. وجود افراد متعهد و خوش‌نام و همچنین پرتفوى قوى این مجموعه مهم‌ترین دلایل انتخاب اسمارت‌آپ به عنوان وی‌سی بود. »

دلیل سرمایه‌گذاری روی سمف‌کیدز

به نظر تیم ارزیابی اسمارت‌آپ، با توجه به حساسیت بیش از پیش خانواده‌ها نسبت به تربیت فرزند و رشد مهارت‌ها و عدم شناخت علایق و استعدادهای آن‌ها، سمف‌کیدز راهکارهای مناسبی برای والدین و کودکان فراهم می‌کند.

تیم سمف‌کیدز به واسطه تجربه چندین ساله در حوزه کودک شناخت خوبی از نیازهای کودکان و والدین دارند. بازار جهانی فروش اسباب‌بازی و محتوای کودک نیز رشد روزافزونی را تجربه می‌کند و نیاز به خدمات شخصی‌سازی‌شده و متناسب با مراحل رشد کودک بیش از گذشته احساس می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.