سایت پیمنت24 غیرفعال شد

طبق اطلاعیه درج شده روی سایت پیمنت 24، این سایت تا حل شدن تمامی مشکلات غیرفعال خواهد بود؛

0

سایت payment۲۴ غیر فعال شده است. این سایت طی سال‌های اخیر از شاخص‌ترین سایت‌های پرداخت برای خرید لایسنس یا اشتراک سرویس‌ها به حساب می‌آمد و از فروشندگان اصلی گیفت‌کارت‌های اپل، گوگل و آمازون بود.

سایت پیمنت24 یکی از شاخص‌ترین سایت‌های ارائه دهنده سرویس‌های پرداخت تعطیل شد. در اطلاعیه‌ای که روی صفحه نخست این سایت گذاشته شده دلیل تعطیلی سایت payment۲۴ مشخص نشده و صرفا به برخی مشکلات رخ داده اشاره شده است.

به نقل از دنیای اقتصاد، این اطلاعیه با اشاره به تعطیلی سایت پیمنت24 تاکید کرده برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق کاربران به‌طور موقت و تا حل تمامی مشکلات غیر‌فعال شده است. سایت همچنین شماره تماس و آدرس خود در تهران و شیراز را در تنها صفحه باقی مانده در این سایت درج کرده است. شماره‌ تماس‌های سهیل شهیدی، بنیان‌گذار و مدیرعامل پیمنت24 خارج از دسترس بود و امکان پیگیری علت این اتفاق، از ایشان وجود نداشت.

سایت پیمنت24 طی سال‌های اخیر از شاخص‌ترین سایت‌های پرداخت برای خرید لایسنس یا اشتراک سرویس‌ها به حساب می‌آمد و مرتبا سرویس‌های مختلفی را به خود اضافه می‌کرد. این سایت همچنین از فروشندگان اصلی گیفت‌کارت‌های اپل، گوگل و آمازون بود. از اوایل امسال و بعد از مشکلات ارزی و تعطیلی صرافی‌ها بخش عمده سرویس‌های ارائه شده دراین سایت نیز به حالت تعلیق درآمده بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.