امیدواریم هر سال اینوتکس باشکوه بیشتری برگزار شود

0

در دومین روز از اینوتکس ۲۰۲۴، سالن نوآوران میزبان اعضای تیم دبیرخانه اینوتکس بود تا با روند اجرایی پیش از نمایشگاه و در حین برگزاری بیشتر آشنا شود.
در این پنل متفاوت، مهدی سیری با اشاره به فعالیت یک ساله برای اینوتکس ۲۰۲۴ و رویدادهای اینوتکس پیچ و ریسرچ پیچ که در شهرهای مختلف برگزار شد تا مراحل نهایی آن در نمایشگاه امسال برگزار شوند، به تلاش بیست و چهار ساعته تیم اجرایی اشاره کرد.
صادقی نیز گفت بیست و چهار رویداد مختلف را در این مدت برگزار کردیم.
احمدی از اعضای دبیرخانه اینوتکس نیز از اینکه توانسته در برگزاری این نمایشگاه حضور داشته باشد ابراز خوشحالی کرد.
صادقی درباره کیفیت برگزاری نمایشگاه و رویدادهای اینوتکس گفت: «تنوعی که برای رویدادها چیده بودیم و تلاش کردیم تمام جوانب اکوسیستم استارتاپی ایران را پوشش بدهیم، باعث می‌شود دست شرکت کننده باز باشد تا رویدادهای مورد علاقه و حوزه خود را به راحتی انتخاب کند. خوشبختانه امسال سالن نوآوران را در اختیار داشتیم و سعی کردیم نهایت استفاده را از این فضا کسب کنیم»
احمدی نیز گفت: «فضای رشد ما انتها ندارد و حتی در زمان اجرا هم نقاط ضعف خودمان را پیدا می‌کنیم و حفظ می‌کنیم تا سال بعد بتوانیم آن ضعف ها را پوشش بدهیم.»
سیری افزود : «غرفه‌دارها به ما خیلی کمک کردند و با صبر خود، همراه ما بودند».
رجبی نیز تصریح کرد که «تقریبا هر سال ما یادگیری های زیادی داریم و خودمان را برای سال‌های بعد آماده می‌کنیم».
صادقی درباره نقطه قوت نمایشگاه امسال گفت: « به نظرم بهترین قسمت کار ما، همین سالن نوآوران بوده که با کمک و تلاش تیم خوب اجرایی به نمایشگاه رسید. از دیگر فعالیت های خوب ما، بازخوردی بود که از رویداد اهالی قوه مقننه و پرسش و پاسخ های حقوقی از شرکت کنندگان گرفتیم. مخاطبین استیج هم بسیار خوب بود و بسیاری مواقع ظرفیت استیج کاملا پر بوده. ما امسال سیصد سخنران داشتیم و تعامل با آنها هم به اعتقاد من بسیار خوب اجرا شد.»
احمدی نیز موفقیت اینوتکس امسال را در ریسرچ پیچ و رویدادهای تیم های شهرستان دانست و نقطه عطف را حضور صنایع بزرگ و برگزاری رونمایی ها دانست.
سیری در انتها با تشکر از دکتر عباسی فشمی و کمک ایشان به اجرای نمایشگاه به تیم اجرایی حدود سی نفره اینوتکس اشاره کرد و از آنها تقدیر و تشکر کرد.
رجبی نیز ابراز امیدواری کرد که هر سال اینوتکس را بزرگتر و باشکوه تر برگزار کنیم تا در رقابت با کشورهای همسایه به موفقیت برسیم.
سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ام تا ۲۱ام اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.