اسنا به دنبال سرمایه‌گذاری و تقویت استارتاپ‌های مذهبی

اتاق سرمایه‌گذاری نوآوری اسلامی افتتاح شد

0

اتاق سرمایه گذاری نوآوری اسلامی «اسنا» به عنوان اولین گروه سرمایه گذاری نیک اندیش در زمینه کارآفرینی فرهنگی و مذهبی فعالیت خود را آغاز کرد.

اتاق سرمایه گذاری نوآوری اسلامی «اسنا» به عنوان اولین گروه سرمایه گذاری نیک اندیش «Angel  Investor Group» در کارآفرینی اجتماعی، فرهنگی و مذهبی فعالیت خود را آغاز کرد.

محمدامین صمیمی، مدیر اجرایی اسنا در نخستین نشست مشترک اعضا و کارآفرینان استارتاپی با بیان اینکه پول های موجود در عرصه فرهنگی هوشمند نیست افزود: سرمایه گذاری و هدایت پول های بخش فرهنگی به حوزه استارتاپ های فرهنگی و مذهبی باعث تحریک و جهت دهی به استارتاپ های این حوزه خواهد شد.

صمیمی هدف اصلی شکل گیری اسنا را تقویت استارتاپ های مذهبی برشمرد و افزود: به همت شتابدهنده شفق در چند سال گذشته، تیم های استارتاپی متنوعی آمادگی ورود به بازار و جذب سرمایه شکل گرفته اند.

مدیر اجرایی اسنا ساختار این مجموعه را شبیه سایر انجل گروپ ها برشمرده و ابراز داشت: در حال حاضر 24 سرمایه گذار به صورت قطعی به اسنا پیوسته اند و حدود 30 نفر دیگر نیز درحال آشنایی با ساختار و بررسی فعالیت های این مجموعه هستند.

در ادامه این برنامه استارتاپ های ماهد در زمینه سبک زندگی ایرانی – اسلامی، سلام تراول در زمینه توریسم فرهنگی و شمیم تربیت در زمینه خدمات فرهنگی جذاب برای کودکان به معرفی استارتاپ و فعالیت های تیم خود در مقابل سرمایه گذاران حاضر در این نشست پرداختند.

نخستین گردهمایی اتاق سرمایه گذاری نوآوری اسلامی «اسنا» روز دوشنبه در تالار گفتگو مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و مدیران صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.