گام‌های الوپیک تا تحقق الومارکت

جذب سرمایه‌، تملک دکان و قرارداد انحصاری با یاران دریان

1

این شرکت در سال جدید با اضافه کردن سرویس های “الو تاکسی” ، “الو پست” ، “الو مارکت” و “الو فود” که به زودی آغاز به کار خواهند کرد، رسماً تبدیل به سوپر اپلیکیشنی شد که مهمترین نیازها و دغدغه های روزمره کاربران را در اختیارشان قرار خواهد داد.

الوپیک به عنوان بزرگترین سامانه هوشمند حمل ونقل کالای درون شهری در ابتدا کار خود را با سرویس های پیک موتوری و تاکسی موتوری آغاز کرد و به واسطه استقبال کاربران، به سرعت سرویس های بیشتری را همچون وانت بار سبک و سنگین و سواری بار به پلتفرم خود اضافه کرد.

این شرکت در سال جدید با اضافه کردن سرویس های “الو تاکسی” ، “الو پست” ، “الو مارکت” و “الو فود” که به زودی آغاز به کار خواهند کرد، رسماً تبدیل به سوپر اپلیکیشنی شد که مهمترین نیازها و دغدغه های روزمره کاربران را در اختیارشان قرار خواهد داد.

در همین راستا و در جهت توسعه زیرساخت های سرویس “الو مارکت”، گروه الوپیک علاوه بر جذب سرمایه از مجموعه شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت، طی معامله ای، استارت آپ دکان را خریداری نمود و با عقد قرارداد انحصاری با مجموعه فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان، امکان تامین درخواست های کاربران را در کمترین زمان فراهم کرده است.

مهدی نایبی، مدیر عامل گروه الوپیک، در تشریح اقدامات اخیر برای تقویت زیرساخت های سرویس الومارکت گفت: انعقاد قرارداد انحصاری با فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان و همچنین خرید استارت آپ دکان که شرکتی پیشرو در زمینه سفارش آنلاین کالای فروشگاهی بوده، دو گام مهم الوپیک برای توسعه زیرساختی سرویس “الو مارکت” است که به واسطه این دو اتفاق، فرایند خرید هرگونه کالای فروشگاهی را نخست در تهران و سپس در کلانشهرهای دیگر برای کاربران تسهیل می کند.

وی همچنین در خصوص این دو قرارداد مهم عنوان کرد: فرایند تملیک دکان و قرارداد انحصاری با فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان با مشاوره گروه مالی فیروزه به عنوان شرکتی پیشرو در تأمین سرمایه و مدیریت دارایی بخش خصوصی صورت گرفته که به واسطه آن رشد و توسعه قابل توجهی در نحوه خدمات رسانی الوپیک به مردم عزیز کشورمان حاصل می شود.

دکان استارتاپی پیشرو در زمینه سفارش آنلاین کالاهای فروشگاهی بوده که فرایند خرید بیش از 5000 کالاهای فروشگاهی را برای کاربران تسهیل می کند.

همچنین همکاری همه جانبه با فروشگاه های زنجیره ای یاران دریان به عنوان یک شبکه گسترده از سوپرمارکت ها در اقصی نقاط تهران، پشتوانه قوی برای عرضه محصولات با کیفیت برای الومارکت به شمار می رود.

فرزاد دادخواه، مدیر عامل دکان نیز در خصوص این معامله بیان داشت: اساساً ورود تکنولوژی و فن آوری اطلاعات به حوزه وسیع کالاهای تند مصرف باعث ارزش آفرینی در کلیه ارکان این صنعت خواهد بود که البته در این سال ها کمتر از این موهبت برخوردار بوده و متاسفانه سرمایه گذاری جدی در این زمینه صورت نگرفت که خوشبختانه امروز این مهم از طریق پیوستن بزرگترین پلتفرم آنلاین لجستیک کالا در ایران به این صنعت، از طریق خرید دکان توسط گروه الوپیک تحقق یافته است.

به پشتوانه این تملک و جذب سرمایه همزمان، الومارکت بزودی خدماتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که تمام نیازمندی های کالایی سوپرمارکتی خود را از طریق اپلیکیشن و پرداخت درون برنامه ای انجام دهند.

لازم به ذکر است در سرویس های مشابه، تحویل کالا در روز های بعد از سفارش انجام خواهد شد که در الومارکت از طریق سفیران و در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است فرآیندهای مذاکراتی معامله مذکور با مشاوره گروه مالی فیروزه و به مدت 3 ماه به طول انجامید که نهایتاً در فروردین ماه امسال با امضا قراردادهای انتقال سهام به سرانجام رسید.

۱ دیدگاه
  1. علی می‌گوید

    طرف بیاد سرویس خودشو درست و حسابی ارائه بده، بعد بره سرویسای دیگه راه بندازه، بعد یه مسئله دیگه، داداش من این حجم سرمایه بالاخره یه روزی باید تبدیل به سود بشه، حواست هست؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.