مدل تعالی سازمانی در اینوتکس 2019 رونمایی شد

0

در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (INOTEX) از مدل ملی تعالی سازمانی یکی از کارگزاران توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (INOTEX) از مدل ملی تعالی سازمانی یکی از کارگزاران توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

به گزارش شنبه پرس شرکت دانش‌بنیان “خدمات فناوری تکچی شرق” کارگزار توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، بر اساس نیاز و فرهنگ سازمان­های ایرانی، تحولات محیطی و با هدف ایجاد سازمان­های پایدار، اقدام به طراحی مدل ملی تعالی سازمانی منطبق با شرایط شرکت‌های کوچک و متوسط و شرکت­ های بزرگ تولیدی کرده ­است.

جواد حسینی، مدیر عامل شرکت تک‌چی در مراسم رونمایی از مدل تعالی سازمانی ملی در اینوتکس2019 با اشاره به مناسب بودن این مدل برای سازمان‌های ایرانی گفت:« مدل تعالی مطابق با سطح فرهنگ و میزان بلوغ شرکت‌های ایرانی طراحی شده. تا کنون بیش از۳۰شرکت در حوزه نفت و پتروشیمی، IT، داروسازی و ساختمان از این مدل استفاده کرده‌اند. همچنین حدود۷۰۰شرکت ارزیابی خود را با این مدل انجام داده‌اند.»

مدیر پارک فناوری پردیس نیز در مراسم رونمایی مدل تعالی سازمانی گفت:«با وجود ظرفیت خوب نوآوری و فناوری در کشور با چالش‌های جدی مدیریتی در این حوزه رو‌به‌رو هستیم که امید می‌رود با این مدل مشکلات موجود کاهش پیدا کند.»

مدل تعالی سازمانی مورد استقبال سازمان‌های ایرانی

این شرکت با آسیب­‌شناسی مدل­‌های تعالی موجود و استفاده از آخرین پیشرفت‌­های علمی دنیا در حوزه اندازه­‌گیری سازمانی و همچنین مطالعه دقیق روی نیازهای سازمانی، مدل ملی تعالی سازمانی را طراحی کرده است.

این مدل با استقبال گسترده شرکت­‌های دانش‌بنیان و شرکت­‌های بزرگ صنعتی کشور مواجه شده است. همچنین، برای توسعه و به­ کارگیری این مدل، یک دوره آموزشی یک‌ساله طراحی شده است و بیش از ۸۰ نفر از مدیران تعالی سازمان­‌های بزرگ کشور در حال گذراندن آموزش‌های لازم برای ارزیابی سازمان­‌های خود بر اساس مدل تکچی هستند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.