برنامه حضور دیجی‌کالا در بیست و پنجمین دوره الکامپ

از سخنرانی‌های تخصصی تا کارگاه‌های آموزشی

0

گروه دیجی‌کالا و شرکت‌های وابسته به آن امسال و در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضور دارند.

گروه دیجی‌کالا شامل دیجی‌کالا فِرش (سوپرمارکت دیجی‌کالا)، فیدیبو، دیجی‌پی، دیجی‌کالانکست، ادرو و فاینال تارگت در الکامپ تهران از همین پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در غرفه دیجیکالا واقع در ورودی سالن الکام استارز (سالن ۸ و ۹) نمایشگاه حضور دارد.

بازدیدکنندگان بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی الکامپ تهران می‌توانند با مراجعه به غرفه دیجی‌کالا از آخرین تحولات، دستاوردها و جزییات مجموعه‌ها و شرکت‌های وابسته به دیجی‌کالا باخبر شوند.

همچنین این شرکت استارتاپی پیشرو قصد دارد با برگزاری مجموعه‌ای از ۱۷ کارگاه آموزشی در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۸، بهترین تجربیاتش را به صورت رایگان در اختیار فعالان حوزه استارتاپی کشور قرار دهد.

مدرسان این کارگاه‌ها، مدیران ارشد و کارشناسان باتجربه شرکت دیجی‌کالا و مجموعه‌ها و زیرمجموعه‌های مرتبط به این گروه استارتاپی هستند.

گروه دیجی‌کالا در طول نمایشگاه چند سخنرانی تخصصی جذاب نیز برای مخاطبانش تدارک دیده است.

نمایشگاه الکامپ تهران در سال‌های اخیر به جز حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی فناوری‌محور، میزبان تعداد قابل توجهی از شرکت‌های استارتاپی کوچک و بزرگ بوده است.

دیجی‌کالا هم به عنوان یکی از شرکت‌های استارتاپی برتر ایران در حوزه تجارت الکترونیک، قصد دارد امسال با برنامه‌های متنوع و حضوری همه‌جانبه، مهم‌ترین اخبار، دستاوردها و تجربیاتش را در اختیار علاقه‌مندان  قرار دهد.

بیست‌وپنجمین دوره‌ نمایشگاه الکامپ امسال از پنجشنبه این‌ هفته‌ ۲۷ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.